Wednesday, December 19, 2012

Peer review van Halo 4

first person shooters

Halo 4: FPS GEËVOLUEERD

DISCLAIMER: Deze review bevat mogelijk inhoud die kan worden opgevat als SPOILERS bevatten!! Ik deed mijn best om dit te voorkomen, maar dat is slechts mijn mening.

In een tijdperk waarin First Person Shooters zijn een dubbeltje-een-dozijn duurt gusto uit te steken, gamers weten dit. Met titels als: Gears of War, Call of Duty, Resistance, of Medal of Honor onder andere is het moeilijk om een ??schaduw caster, maar, naar mijn mening, de Halo franchise heeft altijd bracht meer naar de tafel ... altijd. Sinds 2001 Halo is het definiëren en herdefiniëren van FPS-games en is misschien wel de beste (met de enige concurrentie zijn de Call of Duty-serie) franchise all-round op het gebied van uitdagende gameplay, verhaal kwaliteit en competitieve multiplayer.

Met dat gezegd zijnde, Halo 4 heeft een aantal mooie grote schoenen om zo ver te vullen als de verwachtingen te gaan en het niet te kort op een (naar mijn mening). Al de dingen die nodig zijn om te veranderen deed en alle aantrekkelijke aspecten bleven ofwel onaangeroerd of getweaked op een innovatieve manier. De grootste verandering was de ontwikkeling van een nieuwe studio (343 bedrijven stappen in de series makers Bungie Studios vervangen), die op het eerste voor elke game intimiderend is, maar als je eenmaal voorbij die hindernis je begint te het paradijs dat werd gemaakt voor je ziet. Tot nu toe denk ik dat Halo 4 is de vormgeving tot de beste game in de serie en ik `m hier om mijn mening over te geven.

Deel 1 - De Campagne Halo 4 markeert een nieuw begin in Halo kanon, toen we voor het laatst Master Chief zag dat hij vechten een intergalactische oorlog met een collectief van buitenaardse rassen bekend als de Covenant, terwijl ook vechten om een ??parasitaire, genaamd hive-mind intelligentie bevatten de vloed. Nou die strijd is voorbij en gedaan met en Master Chief is ergens zweven in de ruimte, in cryo slaap op een verlaten schip, voor ongeveer 8 jaar, totdat hij wordt gewekt door een groep van verbond wegvangen zijn schip over een mysterieuze kunstmatige planeet bekend als een schild-wereld (gosh. .. praten over rijden op straf ... Er is veel om je op snelheid te brengen aan).

Nu heb ik echt geen zin om in details over de verhaallijn te gaan om vele redenen (je zou denken dat het zou zijn in het belang zijn spoiler gratis, geen, maar ook vooral omdat mijn samenvatting niet in staat zijn om het spel te doen rechtvaardigheid die het verdient), maar het volstaat te zeggen dat het verhaal niet heeft gebrek aan intensiteit, tempo, diepte en ontwikkeling. Voor het eerst in de serie zien we John 117 op zijn meest menselijke. Onder de belangrijkste verhaallijn, waarin tot 343 is veel te verwachten "Reclaimer Trilogy" is het persoonlijke verhaal van Cortana en onze favoriete SPARTAN-II, wat voor mij was bijna interessanter dan de belangrijkste van het spel het verhaal-arc antagonist - een bekende oude en verbannen voorloper als The Didact. (Hoest hoest degene die ontslagen de halo serie zo'n 100.000 jaar geleden hoest hoest)

Voor mij was het gewoon verfrissend dat het resetten van het podium lieten ruimte voor een introspectieve blik op de man achter het masker. Het kanon van Halo en de hele ethische kant van de Spartan-II project is wat oorspronkelijk me aangetrokken tot halo (technisch gezien was de multiplayer matchmaking op het eerste voor mij, maar daarna was het de boeken Ik zweer) en ik `m gewoon blij dat je naar die kant van de onderzochte universum te zien. Je eindelijk af te zwakken het verhaal van een epische schaal naar een meer persoonlijk niveau. U krijgt ook een blik op de tol deze schermutselingen nemen op onze hoofdpersoon. Immers, ik ben een grote fan van science fiction en downtime momenten in verhalen. Het is waar personages kan ademen en gewoon zijn wie ze zijn zonder dat de tempo van het verhaal, net die kleine details fascineren me. Ik ben een fan van verhalen vertellen in het algemeen en deze nieuwe trilogie zal nemen wat we weten en zet hem ondersteboven. Ik ben gewoon achter met de vraag een paar dingen zoals: 1. Waren de voorlopers in feite de rustige en verantwoorde ras waren we leiden te geloven dat ze waren, en 2. Wat dat betekent deze nieuwe dreiging betekent voor de melkweg en vooral de vrede tussen de mensheid en de Covenant? Hoe dan ook, na het voltooien van de campagne Ik bleef achter met de wens van meer willen, dat is een verfrissende teken van een goed beplant zaad. Naar mijn mening een goed verhaal zal u weg te lopen met vragen en antwoorden alleen het theater van de geest kan verklaren.

Deel 2 - Multiplayer Zoals verwacht multiplayer is terug in Halo 4 (alsof het ooit zou laten) en het is een beetje anders. Nu heet Wargames (het geven van kanon naar het "waarom" van matchmaking), matchmaking is terug met een hoop uitstraling en veel meer maatwerk. Nu het spelen van wedstrijden levert de speler credits die ze kunnen gebruiken om loadouts (een element geniaal geleend van Call of Duty) met wapens, granaten, perks en armor vaardigheden (speciale cooldown vaardigheden die dingen te doen zoals het maken van een holografische afleiding of draaien onzichtbaar voor een aan te passen korte tijd). U kunt zelfs uw eigen Spartan IV met veel verschillende esthetische looks van uw helm om uw leggings.

Als je hebt gespeeld Halo Reach de algehele gameplay is zeer vergelijkbaar zijn, op een uitzondering na is dat sprint wordt opgenomen in de reguliere knoppen lay-out. Een andere grote verandering komt in de capture-the-flag spel variant, waar vlag houders krijgen nu een tijdelijke pistool pistool met oneindige munitie (en het komt van pas). Een nieuw gametype Dominion genaamd is ook ingevoerd om de matchmaking playlist. Dat is bijna als een mix van bigteam koning van de heuvel en territores met een streepje ofthings te versterken van de punten youve gevangen. Het is mijn favoriete objectieve basis gametype nu, ter vervanging van excentrieke (je hebt het goed gedaan oddbal we net uit elkaar gegroeid). All-in-de multiplayer neemt de awesomeness dat Halo Reach geleverd en voegt op terwijl afzwakking van de domme jet-pack (en ik ben biasly blij).

Ik zou ook graag mijn voorliefde van de nieuwe wapens, specifiek de Promethean wapens uitdrukken - Ik ben een fan van ze allemaal (met name de hapsnap). Nieuw in Halo 4 zijn de volgende wapens:

Promethean-Binary Rifle (Sniper rifle)-Boltshot (een pistool die tevens fungeren als een chargable bijna super-close-quarters mini shotgun), Suppressor (Promethean assault rifle)-Light Rifle (De Promethean DMR principe. Opgemerkt dient te worden dat dit wapen doet meer schade wanneer ingezoomd)-Incendiary Grenade (anders dan Halo: Reach's Grenades)

Human-De SAW (Human machinegeweer zwaar wapen-Pulse ontsteker (een pistool geplaatste granaatwerper),

Covenant-De stormrifle (Verbond vervanger voor het plasma geweer)

ook met een nieuwe brandbommen granaat. Ook het terugsturen zijn fan favoriet: The battlerifle, De DMR, en het verbond Carbine (Heb je dat allemaal Lol?). Mijn enige kritiek is dit: WTH is duel zwaaiende terug te komen!?

De kaarten zijn niets om voor een van beide verleend. Naast hun nieuwe oproep gewoon door nieuw voor matchmaking, het uiterlijk van deze kaarten is ook iets om te overwegen. Deze eerste kwam bij me op bij het spelen van een spel van capture the flag op drift. Terwijl ik aan het bewaken was ons team de vlag had ik een moment van downtime tussen schermutselingen. Ik was in afwachting van volgende druk van de enemie en merkte dat ik het bewonderen van de details van de omringende afgrond. Het was, door geen rek van de verbeelding interessante per se, maar een beeld van een zon van een drijvende mijnbouw schip van een soort, maar het detail was verbazingwekkend. Ik merkte dat ik het bewonderen, na dat eerste moment, de kleurenpalet gekozen om kletsnat van het niveau en het contrast gebruikt om het te stollen. Na deze realisaties en de daaropvolgende falen van het bewaken van onze vlag (als gevolg van een moment van video game ADHD) begon ik de korreligheid die door elke centimeter van dit kunstwerk te bewonderen. Het maakt ook niet alles, het gaat om alle aspact van de campagne ook. Naast de mooie gameplay, het won derfully ontworpen wereld, en de meeslepende verhaal daar ligt in de achtergronden, briljante en over het hoofd gezien schoonheid.

Deel 3 - Niet meer vuurgevecht Een andere prominente verandering in Halo 4 is het verwijderen van vuurgevecht modus (die als je niet krijgen om het te ervaren in Halo: ODST of Halo Reach was zo geweldig als het uitdagend was) en de toevoeging van een nieuwe modus genaamd Spartan-OP's. Nu voordat ik naar mijn gegevens en adviezen van deze nieuwe modus Ik wil alleen maar zeggen dat ik hou van vuurgevecht. Ik hou van de frisse uitdagingen zij afkomstig zijn, ik vond het vreselijk als dingen waren niet van plan de teams weg en ik hield absoluut het feit dat het was niets minder dan golf na golf van heerlijke buitenaardse genocide. Maar zoals met alle nieuwe toevoegingen aan de Halo franchise deze verandering is (naar mijn mening tenminste) wel noodzakelijk.

Spartan-OP's is een wekelijkse episodische avontuur van 343 Industries. Elke week een nieuwe aflevering is het uitrollen van met 5 hoofdstukken in elk hoofdstuk en ze staan ??als een vertakkende verhaallijn aan Halo 4 is al mooi en boeiend campagne. De OP's vinden plaats 6 maanden na de gebeurtenissen van Halo 4 op het schild-wereld requiem en put je tegen het verbond en de prometheans opnieuw. Met behulp van de VN-Veiligheidsraad Infinity Spartan-IV is de speler (en maximaal 3 andere teamgenoten) houdt zich bezig deze missies ina wijze die vergelijkbaar is met de campagne. Met elke nieuwe week is het spel upping de Anty op de OP's dus ik ben geïnteresseerd in het zien van de richting dat gaat.

Deel 4 - conclusies zal ik dit zeggen: Zoals met alle excuise kunstwerken, hoe meer je studeert en producten en dieper graven te ontleden, je begint te onvolkomenheden onthullen. Hoewel Halo 4 is mijn persoonlijke inloggegevens favoriet van de Halo-games tot nu toe, door geen rek is het zonder fouten. Echter, deze fouten hoofdzakelijk ly in een nodig tweaken van de multiplayer matchmaking. Voor zover replay waarde gaat - Halo 4 heeft veel unlockable content, uitdagende prestaties, en veel gemiste subtiele paaseieren (zoals de terminals, of de onschatbare cameo van Conan O'Brien en Andy Richter) te vinden en onderzocht. Zelfs de achtergrond muziek op dit spel is geweldig. Het is een comfortabele mix van bekende en nieuwe, een passende soundtrack die gemakkelijk wordt aangepast voor de intense situaties je in gegooid op keer.

Algemeen is dit spel krijgt mijn zegel van goedkeuring (en mijn hart) en ik zou zeker aanraden in ieder geval het huren van dit spel. Voor de veteraan Halo speler dit spel biedt iets bekends - een waardevolle campagne en uren van matchmaking verslaving met een hint van iets ouds, iets nieuws en iets toegevoegd. Voor nieuwkomers op de Halo franchise dit spel geeft je een blik op een winnende formule die zeker is om je hart opent om haar prachtige geïllustreerde lore van een universum gebouwd met zorg.

Gameplay-9.5/10 Graphics-10/10 intensiteitsniveaus-10/10 Campagne-10/10 Multiplayer-10/10 Soundtrack-10/10Replay Waarde: onbetaalbaar. Er zijn een aantal dingen geld niet kan kopen ... Dan is er Halo 4.