Friday, December 21, 2012

Hoe is in-Game Advertising (IGA) Evolved?

barack obama

Een groot deel van het recente nieuws heeft zich gericht op sociale media marketing en de manier waarop bedrijven adverteren op social networking websites. Er is echter ook een interessante trend naar een minder gerichte reclame-methode, een die vaak mensen merken, maar krijgt niet de pers die het verdient; Introductie van de groeiende gebruik van in-game advertising (IGA).

Met de stijging van de populariteit van open source besturingssystemen zoals Android, die toestaan ??dat derden om openlijk te creëren software voor hun platforms, het betekent meer gratis game apps, maar de veelvuldige kosten van vervelende in het spel advertenties. Niemand vindt het leuk om te worden gestoord halverwege het spelen Angry Birds met een pop-up advertentie verduistert zichtbaarheid en nu zijn ze niet zo te zijn.

De leeftijd van pop-up advertenties zal binnenkort verdwijnen. Mensen merken hen, maar niet om de juiste redenen. Dit is goed zichtbaar met de grote user base van 'Adblock Plus'. De software blokkeert ongewenste advertenties op internet browsers en alleen van de Mozilla-website heeft gezien meer dan 15 miljoen gebruikers downloads. De doelgroepen afkeer voor ongevraagde advertenties bouwde een vereiste voor IGA om te denken aan nieuwe innovatieve manieren van het gebruik van gaming kanalen voor reclame.

In de afgelopen jaren hebben we een nieuwe, slimme manier om producten te plaatsen in games. Voorbeelden hiervan zijn een verscheidenheid van dingen uit de plaatsing van bedrijfslogo's, zoals McDonalds en Intel, producten zoals Pepsi blikjes, naar de verkiezing promoties zelfs zoals gebruikt door Barack Obama in 'Burnout Paradise'. De reden waarom bedrijven gebruiken dit komt omdat IGA stelt ondernemingen precies richten reclame wanneer en waar hun doelgroep zijn het meest kwetsbaar.

Econsultancy hebben aangetoond dat games zijn de meest gebruikte functie voor mobiele apparaten, met 64% van de mobiele gebruikers een gaming app dagelijks. Bovendien suggereren ze mensen besteden iets minder dan 8 uur per maand gemiddeld, het spelen van games op hun iPhones, wat een enorme kans voor marketeers om de gaming-industrie te gebruiken door middel van een verscheidenheid van manieren geeft. Er zijn vele manieren om in games adverteren met het Interactive Advertising Bureau (IAB) met methoden op te nemen 'rond spelomgeving advertenties', 'in spelomgeving advertenties', 'in het spel meeslepende advertenties' en 'advergames'. Alle vier van deze bieden een venster in een nieuw kanaal voor reclame en waarvan er een tot indrukwekkende resultaten hebben.

Microsoft heeft beschreven dat in-game advertising niet alleen het bewustzijn op te bouwen, maar helpt maakt de virtuele omgeving meer interactief en heeft zich bewezen als een positieve merkbeleving te verhogen. Zij toonden aan dat 66% van de mensen die erop wijst een film advertentie geplaatst in het Microsoft-spel 'Rainbow Six: Vegas' een positievere mening over de film gaven na blootstelling aan de advertentie.

Dit toont een direct effect van IGA over hoe een onderwerp, misschien wel niets met de originele media, kan zo'n krachtig effect op meningen hebben. Voor bedrijven biedt dit een nieuwe en innovatieve manier om mensen over de hele wereld te willen weten over hun aanbod van producten en diensten. Maar het onderwerp van de ethiek moet worden verhoogd.

No comments:

Post a Comment