Tuesday, December 18, 2012

Darksiders 2 - De Game Review

youtube

Ik heb eindelijk de tijd gehad om de nieuwste game te kopen te zijn vrijgegeven in de PS3, Xbox 360 en PC markt, die Darksiders 2. De eerste Darksiders spel was wel leuk, dus ik heb hoge verwachtingen voor het spel. Wie zou dat niet? Als je hebt gezien de trailers in YouTube, zul je zeker verwachten dat Darksiders 2 is weer een korrelig, donker, en plat uit geweldig!

Nou dan, laten we beginnen met de introducties. Na het eerste spel, is War of andere manier gevangen genomen en opgesloten voor de acties die hij deed. Dood, de hoofdpersoon voor Darksiders 2, gelooft niet dat zijn broer zou kunnen zulke dingen doen als hij hem een ??eervolle Ruiter van de Apocalyps. Nou, ik zou overwegen Oorlog eervol voor alle pak slaag dat hij deed tijdens het eerste spel. LOL. In ieder geval, de periode is niet erg verschillend van War, maar er is weinig tot geen verhaal in dit spel. Dat werkt voor mij, want ik ben niet echt enthousiast met games die lange verhaallijnen en dialogen heeft.

Nu met de originele Darksiders, de sfeer is bewolkt, donker, en deprimerend met hordes vijanden gekleed in brokken van pantser en tot de tanden gewapend met messen, bijlen, zwaarden en andere rassen van wapens aan te passen. Met Darksiders 2, het wordt nog beter, het uitspansel meer onheilspellend, er is onweer bijna overal en er zijn bijzondere levels waar je loopt op een fragiele brug met veel gesmolten hete lava eronder! Zelfs de gebouwen en torens zien er zo angstaanjagend als je help Death bij zijn missie.

Een van de leuke dingen die ik gemerkt in Darksiders 2 zijn de kant karakters. Sommigen van hen zijn echt goed gemaakt. Terwijl ze geen lange dialogen, de meeste van deze ondoden kolossen en demon heersers praten zonder enige humor, terwijl Death antwoorden met ofwel een dood verblinding of een sissend geluid, waarvan men zegt dat wat het bedoeld is. Het is een set gedurende het gehele Bijbelse Apocalyps ding, dus je kunt niet komieken te bestaan ??verwachten tijdens een sombere tijd als deze, toch?

Wanneer je begint te spelen, maak je kennis met het gevechtssysteem en hoe je geld en upgrades te krijgen door middel van items die je krijgt van de vijanden die je doodt in de strijd. Munten, wapens, en armor zijn slechts enkele van de dingen die je krijgt van monsters en, als standaard regels van toepassing zijn, hoger level monsters hoger niveau items betekenen. Oh, je een primaire wapen en een secundair wapen net zo goed krijgen, en er is een maatwerk setup voor zeldzame bezat wapens, dus als je merkt dat je het spelen of het verkennen van kerkers, op de uitkijk voor deze items.

Het enige nadeel dat ik heb gezien met Darksiders 2 zijn de bazen. Sommige zijn belachelijk makkelijk te verslaan, terwijl sommige zijn gewoon lame. In ieder geval, het is nog steeds een leuk spel om te spelen. Voor PC spelers echter, zorg ervoor dat uw computer goed specs al, anders zult u niet in staat zijn om Darksiders 2 waarderen als een geheel!

Veel plezier spelen en het redden van de wereld! Of op zijn minst, veel plezier vernietigen, verminken en het wegwerken van demonen!