Monday, December 17, 2012

Assassins Creed 3: Game Review

assassin creed

Om te beginnen, ik ben een fan van de Assassin Creed games en denken dat zij een van de hoogtepunten van deze generatie van gaming. Ik dacht dat de eerste Assassin's Creed was een zeer ambitieus spel, maar helaas niet haar volledige potentieel realiseren. De tweede game in de serie was een enorme verbetering! Broederschap (het derde spel), is waarschijnlijk de sterkste ingang van de eerste vier. De vierde, Revalations, was een beetje een teleurstelling.

Laten we nu praten over Assassins Creed 3! Nou, het is absoluut een geweldig spel. De franchise is een nieuwe richting, naar Amerika. Het vindt plaats tijdens de Revolutionaire Oorlog. Je speelt als Connor, een inheemse Amerikaan. Dit spel neemt je mee op een emotionele reis die Desmond's verhaal boog concludeert. Terugschakelen en vierde van Connor naar Desmond was de beste als ooit en was geen angst. Het verhaal is vrij veel Desmond proberen om de wereld te redden en hij kan alleen doen door het ontdekken van bepaalde dingen in zijn voorouders herinneringen. Dit is veruit de meest interessante Assassins Creed spel en ik merkte dat ik eigenlijk de zorg voor Connor.

Het spel is voor het grootste deel, super identiek aan alle andere Assassins Creed games voordat het. Je houd de knop om te rennen en klimmen op de dingen, een knop om te springen, een knop om aan te vallen, en een knop om tegen te gaan. Ook al zijn het zelfde, zijn de meest vloeistof. Het vechten is nog steeds niet zo groot van een uitdaging. De meeste vijanden wachten op hun beurt om te worden gedood. Dit is geen klacht, omdat het erg leuk om te kijken jezelf rake beneden vijanden.

De graphics zijn een enorme hoogtepunt in dit spel. Ze zijn duidelijk een stuk beter dan alle andere games in de serie. Alle texturen gladde look en de verlichting is vrij groot, het maakt het spel zien er een heel stuk beter. De meeste karakter modellen zien er geweldig uit, hoewel sommige zien er erg saai. Het enige probleem met de grafische ik had was met de schaduwen. Bijvoorbeeld een schaduw op je gezicht dat je neus zou werpen op je wang, vanwege de manier waarop licht wordt het raken van de personages gezicht. Soms zou glitch uit en bewegen veel. Maar anders dan dat, is dit een van de mooiste wedstrijden van dit geslacht.

Het spel kostte me 12 uur om te voltooien. Ik speelde alleen de belangrijkste missies en een paar side missies. Maar ik weet zeker dat als je probeerde om 100% geheugen volgorde te krijgen en alle side missions te doen, dit gemakkelijk zou zijn een 25 uur spel. Ik speelde ook de Benedict Arnold missies (exclusief voor PlayStation). Het is een zeer saaie kant missie, dat slechts ongeveer 30 minuten in beslag.

Kortom, ik vond net als Connors verhaal was erg ontwikkeld. Je speelt met hem van zijn vroege jeugd tot aan hem wordt een volwassene. Ik dacht dat zijn verhaal was goed verteld en goed afgesloten en had een fantastische einde. Desmond's verhaal aan de andere kant, was een beetje een teleurstelling. De missie met Desmond omvatten, het vinden van deze accu's naar een deuropening te openen. De missies net gooi je een hele hoop vijanden en geeft je een vrij gemakkelijke weg te volgen. Ik dacht dat het einde van zijn verhaal was een agent uit. Zijn verdrietig als Connors verhaal wordt verteld en eindigde in een spel en je voelt meer voor hem, toen Desmond's verhaal besteedt vijf wedstrijden en je niet echt geven een crap over hem.

Final Score: 9.0