Sunday, December 30, 2012

Dead Space iOS

intense gameplay

Met de recente uitslag van de E3 aankondigingen, met inbegrip van Dead Space 3, ik dacht dat het misschien interessant om een ??kijkje op de wereld van de iPhone gaming. Afgezien van een aantal fundamentele games voor de iPhone, ik heb niet veel ervaring met deze nieuwe, relatief onontgonnen concept van het spelen van games op een mobiel apparaat. Toen ik een tiener was, mobiele telefoons had alle entertainment waarde van een cinder blok, en dus heb ik nooit echt gedacht van mijn handheld als een manier om terloops het spelen van een spel, laat staan ??het nemen van een console franchise als Dead Space.

Als een grote fan van zowel het originele spel en de indrukwekkende vervolg, toen ik hoorde dat er een iPhone versie, was ik er vrij te popelen om een ??kijkje te nemen en hoe het opgestapeld tegen de PS3-versie, wiens schijf had ik overgespeeld zoveel te zien tijden werd bijna op tot de grootte van een drankje coaster. In eerste instantie verwachtte ik een slap aftreksel van het originele spel. Tegen die tijd, Dead Space 2 was op de planken voor een korte periode van tijd, maar ik dacht, Er is geen manier dat dit zal plaatsvinden op de tweede game.

In feite is de iPhone-versie doet geen van beide. Hieruit volgt in plaats daarvan een volledig gescheiden verhaallijn die parallel loopt aan de avonturen van Isaac Clark op de Sprawl ruimtestation. Anders hebben het spel mechanica van de eerste twee titels zijn gerepliceerd voor de iPhone-versie, en zeer goed gedaan. De actie vindt plaats van een soortgelijke perspectief met de camera achter bij onze hoofdpersoon, Vandal, zoals Necromorphs uit pop van ventilatieopeningen en uit roosters, en de spelers zijn weer belast met het verbreken gemuteerde ledematen.

Toen ik voor het eerst het spel gedownload, mijn verwachtingen voor de controles waren vrij laag. Aanraakschermen zijn in het verleden zeer finicky, vaak zonder de gevoeligheid vereist intense gameplay. Maar ik had het moeten weten om meer verwachten van de iPhone. Na een paar minuten van het spelen, wennen aan de manier waarop glijden mijn vingers heen en weer gestuurd Vandal beweging, met als doel, en het afvuren van het proces werd een tweede natuur, en in plaats daarvan kon ik scherpstellen, als de video game goden bedoeld, over het houden van mijn blaas tijdens een turn-around een scherpe hoek. Het was verrassend hoe snel de gebruikersinterface (of eigenlijk, het gebrek daaraan) stapte uit de weg en laat me alleen maar genieten van het spelen. Als er een walging die ik had met de controles was dat, dat je op een kleiner apparaat, als ik verwoed probeerde te ontsnappen wordt uiteengereten merkte ik dat ik bijna geen ruimte op het scherm om te proberen en te manoeuvreren.

Grafisch, Dead Space voor iOS echt een indruk op mij. De graphics, natuurlijk, zijn niet zo gedetailleerd als zijn grote broer console versies, maar ze houden goed stand als je je realiseert dat je dit spel spelen op een telefoon ongeveer zo dik als een potlood. Het spel van de lichteffecten en sound design zijn zeer trouw aan de algemene Dead Space ervaring, plaatst je in het midden van een erg donker en industrieel ruimtestation met een samengestelde onzekerheid over waar je veilig bent en wanneer je gaat naar de volgende worden aangevallen .

Playing Dead Space voor iOS heeft uitgebreid mijn mening over wat mobile gaming kan zijn. Ik ben onder de indruk van wat deze piepkleine plaat van glas en metaal kunnen doen. Met spellen als Dead Space, kan de iPhone gewoon te leiden van de lading naar de toekomst van mobile gaming.

No comments:

Post a Comment