Monday, December 17, 2012

Borderlands 2 Review

first person shooter

Terug in 2009 een relatief kleine ontwikkelaar genaamd Gearbox kondigde aan dat ze een spel genaamd Borderlands vrijgeven. Niemand echt wist wat te verwachten. Ik weet dat ik deed het niet. Ik herinner me horen over het spel al in dat jaar, en ik wilde niet al te hyped up, gewoon om te worden teleurgesteld. Maar ik was aangenaam verrast door de laatste wedstrijd, een zeer verslavende buit-based shooter. Wow, ik had nooit gedacht dat ik ooit zou zeggen. Waarom? Nou, omdat die twee echt niet hand in hand gaan. Gelukkig, Versnellingsbak een manier gevonden om smelten wat maakt zowel Halo en Diablo zo succesvol. Je had de gepolijste first person shooter spel van de baby Bungie's, en de ongelooflijke gevoel van verwondering, terwijl je plunderen wezens zoals Blizzard het spel Diablo.

Dus met een spel zo goed, het was geen verrassing dat Gearbox besloten om een ??ander item in de Borderlands-serie te ontwikkelen. Een van fouten van de eerste game was dat de gebieden waren te flauw-je letterlijk vast in een woestijn de hele hele tijd. Gelukkig dat probleem is opgelost in de tweede wedstrijd. Er is genoeg gevarieerd terrein te blazen bugs, skags en algemene psychopaten. We hebben ook een keur van alle nieuwe speelbare personages.

In de eerste wedstrijd had je vier zeer verschillende en bizarre klassen om te spelen als. Dit is niet anders. De enige klasse die radicaal speelt anders is de Assassin klasse, ook wel bekend als Zer0. Wat maakt hem anders is het feit dat zijn melee aanvallen over het algemeen nuttig zijn. Ik ging met deze specialisatie in het spel, en het was heel anders om te spelen als een man die is bedoeld om verslepen en neerzetten in plaats van een van de bajillion wapens in het spel.

Eigenlijk is dat een van de vele van het spel sterke punten: de enorme hoeveelheid wapens. De meeste van de tijd vindt u een aantal gemeenschappelijke trashy degenen, maar soms heb je een pauze te vangen en pick-up iets echt geweldig. Op een gegeven moment heb ik een pistool dat terug sprak met mij elke keer als ik opnieuw geladen of ingezoomd Ja had, zeker, uiteindelijk werd het een beetje oud, maar ik kon het niet helpen, maar lachen elke keer als hij iets gezegd van de muur.

Als u speelde de eerste, dan natuurlijk je herkent het bizarre gevoel voor humor. Sterker nog, ik denk dat het misschien wel een van de grappigste video games ooit gemaakt. De belangrijkste tegenstander Handsome Jack is slinkse hilarisch met zijn off-putting gevoel van vernietiging. Hij zorgt voor een veel betere slechterik dan in het vorige spel. Elke keer als ik hem zag verschijnen in de rechterbovenhoek van mijn scherm Ik wist dat er zou gaan om iets te beluisteren waard zijn.

Niet alles is perfect. Er zijn een aantal echt, echt alledaagse missies. Er is zeker had kunnen zijn een beetje meer variatie als het ging om quests bij de hand. Je zult vechten door middel van een gebied, kom dan naar een grote open plek en u zult ongetwijfeld de ontmoeting met de baas van dat gebied. Tuurlijk, zou de baas hebben iets humoristisch over hem, maar als elke andere zoektocht is een kill-missie je zou verwachten van een beetje meer van een unieke manier om bij hem te komen.

Dat is een andere klacht die ik had met dit spel: de reizende systeem. Met zo'n groot spel ruimte om te spelen, zou ik gedacht hebben dat ze zouden proberen en polijst de drijvende mechanica in dit spel. Hoewel niet verschrikkelijk, de voertuigen lijken altijd te rijden met zeep bedekte wielen. Het is gewoon niet responsief genoeg voor zo'n gepolijste game-de enige verandering die ze hebben gegeven hen is dat ze in staat bent om een ??noodrem die net in veel gevallen leidt tot meer problemen te gebruiken. Dat is een van de klachten die ik had met de eerste game, maar er waren slechts minimale wijzigingen aan het met dit vervolg. Gelukkig hoef je niet merkt dat je in een krachtige auto missies.

Tot slot, ik moet ingaan op de geweldige coöperatieve modus. Dit spel is echt gemaakt om te spelen met je vrienden op PlayStation Network of Xbox Live. Tuurlijk, het is leuk om gewoon rond te blazen met willekeurige mensen, maar als je echt weet dat de jongens je speelt met je geen zorgen te maken over willekeurige schokken stelen van al uw buit. Ik wou dat ze had een soort van buit gebaseerd systeem zoals sommige van de Massively mutliplayer games die er zijn. Misschien een behoefte voor hebzucht buit systeem of iets. Anders dan dat, de multiplayer is geweldig en was in wezen lag free elke keer als ik laadde het op.

Als je alleen maar om een ??paar games te krijgen dit jaar, dan zou ik zeer aan te bevelen het oppakken van Borderlands 2. Het is de moeite waard het prijskaartje, en je hebt eindeloze hoeveelheden van plezier vernietigen slechteriken en het plunderen van de vele interessante wapens in het spel. Er zijn veel meer triple-A titels die uit dit jaar, maar als je een zeker ding nu, pick-up van Gearbox laatste. Je zult maken van de juiste beslissing.