Friday, December 21, 2012

Overstappen van Halo Reach Halo 4, Campagne en Spartan Ops

halo 4

Top 12 grootste veranderingen

1. Protheans: Voor ongeveer de helft van de campagne die u zult Protheans vechten in plaats van het verbond. Terwijl Promethean crawlers en schildwachten zijn relatief gemakkelijk te doden, de Prothean ridders presenteren de grootste uitdaging van elke Halo 4 infanterie. Niet alleen ridders hebben veel hogere capaciteit dan schild Elites, je meestal geen toegang tot een plasma pistool bij het bestrijden van hen, zodat ze moeten worden gedood met pure schade. Daarom moet u uw speelstijl en loadout bij het bestrijden van Protheans.

2. Groter hoofden: Alle van het verbond in Halo 4 hebben veel grotere hoofden dan hun Halo Reach equivalenten. Dit maakt het krijgen van headshots nog eenvoudiger.

3. Verminderde convenant leger: Er zijn geen beesten, skirmishers of buggers vechten voor het verbond in Halo 4. Dat laat alleen elites, grunts, en jakhalzen, waardoor de bestrijding van het verbond makkelijker.

4. Prothean wapens: Een hele nieuwe set van wapens begeleiden de nieuwe Prothean infanterie. De meeste van deze wapens hebben een zeer gelijkaardige VN-Veiligheidsraad tegenhanger, zodat ze niet drastisch veranderen jouw speelstijl. In plaats daarvan kunnen ze vervangen uw startpunt wapens als ze bijna op.

5. Regeneratieve gezondheid: Net als in Halo 3, je gezondheid weer regenereert in Halo 4. Dit betekent dat u niet langer nodig om bij te houden van de gezondheid kits, en je bent veilig om een ??kleine hoeveelheid van de schade na het verliezen van je schilden.

6. Lagere plasma-energie: Bijna alle van de plasma wapens in Halo 4 gebruiken veel meer energie dan hun Halo Reach equivalenten. De plasma pistool is een van de wapens het meest getroffen zijn door deze verandering, zowel single-en overladen schoten verbruiken veel meer energie. Bespaar energie door het opladen van de plasma pistool zo weinig mogelijk voor de opname. Zelfs als je dit doet, moet u om te ruilen voor een nieuwe plasma pistool vaker in Halo 4 dan in Halo Reach.

7. Sprint: Sprint wordt niet langer beschouwd als een pantser vermogen in Halo 4, je kunt altijd sprint door het indrukken van de rechter joystick, ongeacht wat armor mogelijkheden je hebt. Hiermee kunt u de andere armor vaardigheden tot je beschikking gebruiken zonder het verminderen van uw mobiliteit.

8. Nieuwe Armor Abilities: Hoewel een paar van de armor mogelijkheden van Halo Reach hun weg naar de campagne, het grootste deel van de wapenrusting vaardigheden zijn nieuw. Enkele van mijn favorieten zijn Promethean visie en autosentry.

9. Meer munitie: Er zijn veel meer munitie kisten verspreid over de Halo 4 campagne genoeg moet je nooit opraken van de headshot wapen munitie. Hoewel u niet altijd naar uw favoriete headshot wapen te gebruiken, zult u altijd toegang hebt tot ten minste een van hen zijn, zelfs als je veel missen.

10. Sterkere Voertuigen: Zowel het verbond en de VN-Veiligheidsraad voertuigen in Halo 4 zijn veel beter dan hun Halo Reach tegenhangers. De Wraith in het bijzonder is veel gevaarlijker, omdat een elite altijd werkt het plasma turret en de plasma-bal is veel krachtiger en nauwkeuriger. In het algemeen moet u nog steeds stun verbond voertuigen met een plasma pistool op te vijzelen of vernietigen.

11. Geen scoren: Er is niet langer een manier om op scoren te zetten in de campagne menu, dus er is geen handige nummer op uw HUD elke keer als je een vijand doden. Daarom moet je een beetje meer oplettend. Dit beïnvloedde me veel geholpen toen ik begon te spelen, maar na een missie of twee, ik merkte het nauwelijks het verschil. Wanneer u Promethean visie te gebruiken, wordt de uitdaging volledig verwijderd omdat vijanden je doodt onmiddellijk verandert van rood naar blauw.

12. Minder cover: Ik heb het gevoel dat er iets minder dekking in het grootste deel van de Halo 4 campagne dan in Halo Reach. Het verschil is niet drastisch, maar ik bevind me in situaties met geen goede dekking vaker

Loadout

Maakt niet uit wat de situatie, moet je draagt ??een headshot wapens bij je te allen tijde. Dit stelt u in staat om direct te doden het grootste deel van de infanterie in het spel, en het zal u ook helpen bij het bestrijden van watchers. Echter, moet u uw secundaire wapen variëren afhankelijk van welke vijanden je vecht. Bij het bestrijden van het verbond, moet u altijd gebruik maken van een plasma pistool als uw secundaire wapen om elites 'schilden en stun voertuigen (net als in Halo Reach) te verwijderen. Deze tactiek werkt ook voor het verwijderen van de schilden van Promethean ridders, maar omdat alleen het verbond gebruik plasma pistolen, je vaak geen toegang hebben tot een plasma pistool bij het bestrijden van Prometheans. In plaats daarvan moet u een Promethean wapen dat op de verpakkingen zo veel mogelijk schade aan de ridders, zoals de verbrandingsoven kanon, binaire geweer, of suppressor doden te gebruiken. Indien beschikbaar, kunt u ook de rail geweer te gebruiken, SAW, of needler.

Vijanden

Grunts: Headshots zijn veruit de makkelijkste manier om grunts te doden. In tegenstelling tot Halo Reach, zijn er geen meer grunt ultras, dus u kunt alle doden van de grunts met een headshot.

Jackals: Wanneer een jakhals niet verschuilt zich achter haar schild, gewoon doden met een headshot. Anders schiet het een keer in de hand, waardoor het haar schild laten vallen en u te voorzien van een eenvoudig headshot.

Elites: overladen uw plasma pistool en vuur het op een elite om de schilden te verwijderen. Dan ruilen om je headshot wapen en maak het af met een headshot.

Hunters: In tegenstelling tot de andere verbond, zal je pure schade moeten jagers doden. Gelukkig heb je toegang tot een soort van raketwerper, granaatwerper, of voertuigen in elke jager gevecht in het spel. Deze wapens kun je grote hoeveelheden schade te gaan, dus gewoon blijven schieten de jagers in de lichamen tot ze sterven.

Crawlers: Crawlers hebben meer gezondheid en veel meer schade dan grunts, maar u nog steeds kunt ze doden met een enkele headshot. Ze hebben kleine hoofden dan grunts zo goed, dus zorg ervoor dat zorgvuldig te richten. '

Bezoekers: Hoewel watcher kan niet omgaan veel schade, zijn ze in staat te roepen crawlers, de bescherming van ridders met harde licht schilden, en de heropleving van dode ridders. Door hun afscherming mogelijkheden, moet u altijd te doden in de omgeving watchers voor de aanval op elke ridders. Helaas, ik Watchers geen hoofd, maar je kunt ze doden met 3 - 5 schoten uit een headshot wapen. Zorg ervoor dat u om te streven naar het midden van de watcher, omdat je meer schade doen.

Ridders: Prothean ridders zijn het moeilijkst vijand te vechten in Halo 4, omdat ze enorme hoeveelheden schilden en gezondheid. Niet alleen zijn hun schilden veel sterker dan de hoogste elites, je meestal geen toegang tot een plasma pistool bij het bestrijden van hen. Bovendien kunt u alleen doden met een headshot als je de schedel achter hun kroonwiel. Daarom moet je schiet ze in het hoofd meerdere malen om ervoor zorgen dat ze hun gelaatsmasker intrekken voordat u ze kunt afsluiten met een headshot. Wanneer u niet beschikt over een plasma pistool hebben, moet u in plaats daarvan gebruik maken van een hoge schade wapen om Promethean ridders, zoals de verbrandingsoven kanon-, spoor-pistool, of binaire geweer te doden.

Laser Turret: De Promethean laser torentje is een stationaire vijand die een relatief zwakke laser vuurt. Het moet opladen deze laser tussen de opnamen, vergelijkbaar met een Spartaanse laser. In de meeste situaties, ik stel voor dat tijdelijk ruilen uw secundaire wapen voor een of ander type van volledig automatisch geweer om de laser turret te doden, zonder te verspillen munitie. De toren is relatief zwak, en kan worden gedood in minder dan een tijdschrift van munitie.

Voertuigen

Ghost: The Ghost nauwelijks veranderd tussen Halo Reach en Halo 4. Zoals eerder, wacht in het deksel totdat de bestuurder nadert, dan verdoven en aansluiting van de Geest met uw plasma pistool.

Wraith: De Wraith van Halo 4 presenteert een drastisch grotere bedreiging dan in Halo Reach. Allereerst wordt het plasma turret steeds bediend door een elite, zodat het nu veel moeilijker jack Wraiths. Ten tweede, de plasma shot van de Wraith aanbiedingen veel collateral damage, waardoor het nog moeilijker om Doge. Ten derde, de Wraith hebben een veel hoger bereik en nauwkeurigheid nu, ze kunnen met succes raken van heel ver weg. Gelukkig, de plasma-torentje niet meer werkt als je stun een Wraith, zodat u niet altijd nodig om de operator te doden voordat u aan boord van het. Echter, als u aan boord van de Wraith van de voorkant, de elite in het plasma turret zal schieten op u, zodra de EMP verdwijnt, dus je moet aan boord van de Wraith van achter als u dat nog niet hebt gedood het torentje operator.

Banshee: Banshees zijn nu veel agressiever en hun plasma torentjes maken meer schade. In tegenstelling tot Halo Reach, kunnen ze met succes doden zonder de hulp van andere infanterie. U heeft toegang tot een Banshee in de meeste gebieden met vijandelijke banshees, die u kunt gebruiken om hen te vernietigen.

Mongoose: De Mongoose is niet veranderd erg veel. Je zal waarschijnlijk nooit gebruiken tijdens de campagne.

Warthog: De Warthog ook niet wisselaar erg in Halo 4. Tijdens de campagne, heb je de mogelijkheid van het gebruik van zowel de Gauss Warthog en de Standard Warthog, maar nooit de Rocket Warthog. Als je alleen speelt, weet ik niet suggereren met behulp van een wijziging van het wrattenzwijn, omdat de VN-Veiligheidsraad AI zijn verschrikkelijk kanonniers en chauffeurs.

Scorpion: De nieuwe Scorpion heeft een veel hogere weerstand tegen beschadigingen dan in Halo Reach, dat maakt voor haar onvermogen om bedreigingen te voorkomen. De belangrijkste kanon afvuurt trager dan in Halo Reach, maar nog steeds toebrengt net zo veel schade, met iets meer zekerheid.

Mantis: De Mantis is een tweebenige VN-Veiligheidsraad Mech nieuw voor Halo 4. Dit is mijn favoriete auto, omdat het stelt u in staat om te handhaven op dezelfde wendbaarheid heb je te voet, met inbegrip van de mogelijkheid om dekking te zoeken. De Mantis heeft een relatief hoge weerstand tegen beschadigingen en is uitgerust met een raketwerper en machinegeweer torentje.

Pelican: Voor de eerste keer in de Halo franchise (afgezien van het Paasei in Halo Reach), bent u in staat om een ??pelikaan vliegen tijdens de campagne. De Pelikaan heeft een zeer hoge weerstand tegen beschadigingen en is uitgerust met een zware toren en zware Spartaanse laser. Het behandelt vergelijkbaar met de Falcon van Halo Reach.

Brede Sword: The Broad Sword is een zware vechter, bijna identiek aan de Saber. Het is uitgerust met een snelle-het-vuren raketten en een assault rifle, en het rijdt als een Banshee of Saber van Halo Reach.

Wapens

Assault rifle: de assault rifle is een nauwkeurige, volledig automatisch wapen. Men gaat hierbij meer schade dan in Halo Reach. De assault rifle is vrij effectief tegen ridders en schildwachten.

Battle Rifle: de strijd geweer is een 3-shot burst headshot wapen met een 2x scope. Het is niet zo nauwkeurig als de DMR, maar de verspreiding van de drie schoten maakt het makkelijker om headshots te krijgen bij het bestrijden van dichtbij te bekijken.

Omdat het vuurt drie schoten per burst, het gaat meer schade dan de meeste headshot wapens, dus het is een van de beste wapens voor het nemen van beneden schildwachten.

DMR: de DMR is de meest accurate headshot wapen in het spel (met uitzondering van sniper rifles). Het heeft een 3x omvang en lage terugslag en is het beste wapen om vijanden uit te kiezen op afstand.

Magnum: De magnum is een snelle verbranding, nauwkeurigheid hebben headshot wapen met een 2x scope. Het is nauwkeuriger dan in Halo Reach.

Rail Gun: De rail gun is een last op, single shot wapen vergelijkbaar met de Spartaanse laser. Het gaat genoeg schade om de meeste vijanden te doden en de schilden te verwijderen uit van een Promethean ridder. Dit is een geweldige wapen in de strijd tegen ridders, omdat het stelt u in staat om snel te verwijderen hun schilden en ze dan af met 1 - 2 headshots. Projectielen uit een rail gun veel sneller dan de overladen ontploffing van een plasma pistool, zodat u het kunt gebruiken vanuit een groter bereik.

Rocket Launcher: De rocket launcher vuurt langzaam bewegende projectielen die grote hoeveelheden schade te gaan met een hoge Blast Radius. De rocket launcher niet meer sloten op grond voertuigen in Halo 4, maar het gaat over veel meer schade. Hij blokkeert nog steeds aan boord van vliegtuigen, maar banshees kunnen meestal vermijden.

SAW: De SAW is een krachtige LMG geweldig voor het doden van Promethean ridders. Het vuurt veel sneller dan de assault rifle, Aanbiedingen meer schade per kogel, en heeft een enorme magazine. Het enige nadeel van de SAW is dat het relatief onnauwkeurig, dus je moet zo dicht mogelijk bij het gebruik van het.

Shotgun: De shotgun is een korte afstand wapen dat enorme schade op point blank range Aanbiedingen. In Halo Reach, jachtgeweren waren geweldig voor de bestrijding van Hunters, maar nu heeft u altijd toegang tot de sterkere wapens bij het bestrijden van hen. Daarom heb ik vond geen goed gebruik van het geweer in de campagne.

Sniper rifle: De sniper rifle is een langzaam stoken, lange afstand wapen met een 5x en 10x scope. Het vereist 2 tot 4 headshots te doden verschillende gelederen van de elites, en het is absoluut nutteloos tegen Promethean ridders. De Sniper rifle is handig voor het plukken van elites uit de grond torentjes of wraith torentjes.

Spartan Laser: De Spartaanse laser is een heffing up wapen met een 2x scope. Het gaat enorme hoeveelheden schade en is handig voor het vernietigen van kleine verbond voertuigen. Echter, je zelden krijgen om dit wapen te gebruiken in de campagne.

Sticky Detonator: De kleverige ontsteker is een verbeterde versie van de granaatwerper van Halo Reach. Het vuurt sterke explosieven (equivalent schade aan 2 frags) die zich aan elk oppervlak. Na het afvuren van een kleverige, drukt u nogmaals op de trekker om het te laten ontploffen. In de 7e missie, gebruikt u dit wapen om een ??paar jagers doden.

Beam Rifle: Het Beam rifle is het verbond equivalent van de sniper rifle. Het is even nauwkeurige, behandelt dezelfde hoeveelheid schade en een 5x en 10x scope. Het is makkelijker om no-scope vijanden met de beam rifle dan met de sniper rifle. Dit wapen is handig voor het plukken van elites uit de grond torentjes of wraith torentjes.

Carbine: De karabijn is het enige verbond headshot wapen. Het vuurt een enkel schot, heeft een 2x reikwijdte, en is ongeveer net zo nauwkeurig als de strijd geweer. Merk op dat de karabijn minder dan de helft zo veel schade als de DMR Aanbiedingen, maar het schiet meer dan twee keer zo snel. De karabijn heeft veruit de meeste extra munitie (72 shots) en grootste blad (18 schoten).

Hersenschudding geweer: De hersenschudding geweer vuurt langzaam bewegende granaten die ontploffen bij impact. Dit wapen is niet genoeg schade op Legendary om van enig nut, maar in de handen van de vijanden, het is een grote bedreiging. Merk op dat je kunt voorkomen dat vijandelijke hersenschudding geweervuur ??buy bewegen en springen veel.

Energie Sword: De energie zwaard is een melee wapen dat genoeg schade Aanbiedingen direct doden of laag getal elites. Wanneer u niet beschikt over een plasma pistool heeft, kunt u gebruik maken van een energie zwaard als alternatief voor het doden van elties.

Splijtstofstaaf pistool: De brandstof staaf pistool is een snelle brand raketwerper. Het heeft een grotere magazine en verhoogde kans op brand tarief dan de VN-Veiligheidsraad raketwerper, maar het gaat over minder schade per raket. Wanneer u niet beschikt over een plasma pistool heeft, kunt u gebruik maken van de splijtstofstaaf pistool tegen elites of ridders (het duurt 1 tot 3 schoten afhankelijk van hun rang) te doden. De brandstof staaf pistool is ook geweldig tegen jagers.

Gravity Hammer: De zwaartekracht hamer is een melee wapen vergelijkbaar met de energie zwaard. Omdat er geen bruten in Halo 4, zul je nooit tegenkomen vijanden met dit wapen. Je krijgt een kans om een ??zwaartekracht hamer te gebruiken in de laatste missie, maar ik denk niet suggereren met behulp van het.

Needler: De needler is een snel vurende machinepistool dat speciale naalden schiet. Zodra een half blad van deze naalden te verzamelen in een vijand, zullen ze exploderen in een super combineren explosie, omgaan enorme schade. In tegenstelling tot Halo Reach, kan deze super combineren explosie voorkomen, zelfs in afgeschermde vijanden (of u). Als vijanden beginnen te raken je met meerdere naalden, zoek dekking onmiddellijk om dit te voorkomen. De needler is zeer nuttig tegen Promethean ridders en schildwachten.

Plasma pistool: De plasma pistool is gespecialiseerd voor het verwijderen van schilden en verbluffende voertuigen, maar het gaat bijna geen schade aan de gezondheid. Het heeft een semi-automatische brand die grote hoeveelheden schild schade Aanbiedingen.

Echter, als je houd de trigger, kunt u overladen het plasma pistool, waarmee u om te schieten een homing bal van plasma die direct verwijdert schilden en verdooft voertuigen voor een korte periode van tijd.

Daarom moet u gebruik maken van de plasma pistool om het schild van elites en ridders te verwijderen om ze af met een headshot van uw headshot wapen. Als je stun een verbond spook of schim, kunt u vervolgens oplopen tot kapen het.

Storm geweer: De storm geweer is een volledig automatische plasma geweer gebruikt door veel van de elites. De eerste paar shots van de storm geweer zijn zeer nauwkeurig, maar het heeft een enorme terugslag, zodat de verspreiding neemt sterk toe als u doorgaat met houd de trekker. Daarom, als je ooit gebruik maken van de storm geweer, moet u uw vuur barsten wanneer u fotografeert doel van een afstand. Maar ik heb nooit suggereren met behulp van de storm geweer tijdens de campagne.

Binaire Rifle: Het binaire geweer is veruit de sterkste sniper rifle in het spel. Het gaat genoeg schade om je te doden met een enkel lichaam schot, en het kan de meeste Promethean ridders te doden met slechts twee headshots. Om deze reden, is het een grote wapen te hebben bij het bestrijden van ridders, vooral omdat je ze kunt doden van een afstand. Wanneer een Promethean op het punt staat de binaire geweervuur, een rode halo verschijnt boven zijn hoofd. Als je dit ziet, zoek dekking onmiddellijk.

Bolt pistool: De bout pistool is een snel vurende headshot wapen met een secundaire shotgun vuur. Een enkele trek van de trekker vuurt een headshot bout, maar deze bouten zijn onnauwkeurig en langzaam rijdt. Daarom stel ik voor het gebruik van andere headshot wapens waar mogelijk. Als je houd de trigger, kunt u opladen een shotgun blast. Deze explosie Aanbiedingen opdat schade dan de shotgun of hapsnap en is moeilijk te gebruiken, omdat je in rekening moeten brengen it up. Daarom de bout pistool is een relatief nutteloos wapen.

Incinerator kanon: De verbrandingsoven kanon is een enorm krachtige raketwerper. Het gaat de meeste schade van alle wapens in het spel. Bij een botsing, een raket uit de verbrandingsoven kanon schiet uit vele kleinere raketten die later exploderen een halve seconde, sterk verhogen van de schade en blast radius. De verbrandingsoven kanon is zeer geschikt voor de bestrijding van ridders, omdat het kan elke rang van ridder te doden met een enkel schot. Merk op dat de verbrandingsoven kanon moet laden na elk schot, dus het is van vitaal belang dat u de eerste keer te raken. Tijdens een gevecht ridders uitgerust met naverbrander kanonnen, ofwel gaan ze van een afstand met een nauwkeurige wapen of vechten ze op point-blank range. Als je dichtbij genoeg bent, zullen ze proberen om melee je in plaats van met behulp van hun verbrandingsoven kanon.

Light Rifle: Het licht geweer is een headshot wapen met 2 verschillende soorten brand. Als je hip-firing een licht geweer, schiet 3-schot uitbarstingen, het creëren van een kleine spread, dat maakt het makkelijker om headshots. Wanneer u inzoomen met de 2x scope, het vuurt enkele schoten (die nog 3 munitie verbruiken) voor maximale nauwkeurigheid. Merk op dat de single shot modus meer schade dan de gecombineerde drie schoten van de burst fire mode Aanbiedingen. Daarom moet u altijd in te zoomen bij het bestrijden van wachters.

Hapsnap: De hapsnap is de Promethean equivalent van een jachtgeweer. Het vuurt sneller dan de shotgun, maar Aanbiedingen iets minder schade per schot. Ondanks dit, zal een enkel schot van een ridder van maximaal 1 meter uit de buurt van je vermoorden. Daarom moet je altijd bezig vijanden zwaaiende scattershots van een afstand. Wanneer u de hapsnap te gebruiken, het geen betrekking heeft genoeg schade aan een ridder te bestrijden, dus het is een relatief nutteloos wapen.

Suppressor: De onderdrukker is een snelle afvuren automatisch geweer met een zeer lage nauwkeurigheid. Door zijn lage nauwkeurigheid, moet u dicht te staan ??om het te gebruiken. Omdat veel crawlers en ridders hanteren onderdrukkers, zul je altijd toegang hebt tot een bij het bestrijden van Prometheans. Daarom moet u gebruik maken van de onderdrukker om ridders te doden als je geen toegang hebt tot een beter wapen (zoals een plasma pistool, SAW, of binaire geweer).

No comments:

Post a Comment