Wednesday, January 9, 2013

MW3 Guide - Beste Perks voor uw klas!

MW3 Guide - Beste Perks voor uw klas!

MW3 perks uit een stuk voor een klasse in Call of Duty: Modern Warfare 3. Afhankelijk van de combinatie van voordelen die u kiest, kunt u bouwen een veel bekwaam MW3-klasse voor een bepaald doel, voor een specifiek type van de strijd omgeving. Dus, hier is een korte MW3 gids voor het toevoegen van de juiste perks aan drie soorten klassen in dit spel.

Extraatjes voor de SMG-klasse

Als SMG wielder je moet lopen veel rond, gericht op mangevechten. Aangezien de gameplay van deze klasse gaat om een ??veel beweging, Extreme Conditioning nodig is, als een Tier 1 extraatje. Dit extraatje kunt u sprint voor twee keer zo lang, en haar pro-niveau kunt u ook gaan over obstakels sneller.

Als tweede extraatje voor deze klasse zijn er eigenlijk drie levensvatbare keuzes die je kunt maken:

Quickdraw of Quickdraw Pro, voor een snellere doel langs de zicht. Hoewel deze perk werkt het beste als LMGs, kunt u goed gebruik maken van het als een SMG gebruiker. Plus, is het vroeg ontgrendeld, op niveau 4.

Assassin of Assassin Pro, omdat het altijd het beste is om te onopgemerkt door de lucht ondersteuning. Natuurlijk moet je dan gebruik maken van een demper ook.

Overkill of Overkill Pro, die je karakter zal veranderen in een geweldige dual-wielder. Op deze manier kunt u zelfs de diversificatie van uw gameplay met in de ene hand en SMG en in de andere een aanvalsgeweer. Echter, het kan even duren voordat u ontgrendelen dit extraatje. U komt alleen in aanmerking voor het uitgegroeid tot op niveau 47. Veel spelers beschouwen deze perk nutteloos, en dat je veel beter met een wapen dan twee. Ik denk dat zwaaiende twee wapens is awesome. Wanneer ik deze perk te gebruiken, ik voel me als: "Ik ben hier om kont te schoppen en te kauwen kauwgom!".

En het laatste punt in deze MW3 handleiding met betrekking tot de SMG klasse is de T3 perk. Een goede keuze is Steady Aim of Steady Aim Pro, die je heup-het-vuren nauwkeurigheid zal verbeteren, en moet zeer nuttig zijn voor het ruisen soort gameplay.

Extraatjes voor de LMG-klasse

Als extraatje 1 voor een klasse gebaseerd op een LMG gebruik zou moeten zijn, zonder twijfel, Sleight of Hand of Sleight of Hand Pro. Herladen een licht machinegeweer duurt het een eeuwigheid. Dit extraatje wordt afgesneden 50% van de herladen tijd. Plus, is het ontgrendeld op niveau 4 dat is gewoon handig.

Van de Tier 2 perks, Quickdraw is geen slechte keuze. Quick-scoping is erg handig bij het gebruik van dit type van zware wapens, en zal het verbeteren van uw doel en nauwkeurigheid.

Als T3 perk Steady Aim moeten doen prima. U zult nodig hebben, dat hip-het-vuren nauwkeurigheid bij andere spelers pop voor je.

Extraatjes voor de Assault klasse

De laatste class die ik ga aan te gaan in deze korte handleiding over MW3 perks, is de assault rifle wielder. Met behulp van een assault rifle zal u niet bewegen veel, en het is altijd het beste om een ??laag profiel. Ik heb altijd gespeeld deze klasse proberen om zo stealthy mogelijk, dus ik zou gaan voor:

Tier 1: Blind Eye Pro, om onzichtbaar te zijn en meer effectief tegen vijandelijke luchtsteun.

Tier 2: Assassin Pro, om uw stealth te verhogen.

Niveau 3: Marksman Pro, om te profiteren van een beter oog over je vijand en voor een betere doel bij het gebruik van een scope.

Ik hoop dat deze korte MW3 gids helpt.

Hoe dan ook, als je wilt een topspeler in de kortst mogelijke tijd te worden, moet je leren alle slinkse trucs van de professionele spelers.

No comments:

Post a Comment