Friday, January 11, 2013

Een recensie van Minecraft Texture Packs en Skins Change

Minecraft is een populair spel op het internet waar je kunt bouwen constructies met behulp van de blokken. In principe is alles wat je hoeft te doen het plaatsen van de blokken om een ??constructie die je wilt in de 3D-wereld op te bouwen, van de fundamentele constructies zoals pool op de ingewikkelde degenen zoals bruggen, huizen, en nog veel meer. In aanvulling op bouwconstructies, moet u in staat om een ??schuilplaats te bouwen voordat nacht om jezelf te beschermen tegen zombies die prooi 's nachts. Minecraft heeft al zijn originele texturen en huiden van mensen, blokken en andere voorwerpen. Echter, zou je te vervelen met de huidige texturen of huiden en willen ze te vervangen door de nieuwe aan de nieuwe uitstraling te geven aan uw constructies en personages.

Om uw eigen Minecraft texture packs te maken, in de eerste plaats, kiest u de bestanden die u wilt omzetten in textuur. Zoek een hoofdsysteem bestand genaamd maincraft.jar dat is samen geïnstalleerd met de Minecraft spel zelf. Open een archivering programma zoals WinRar. Zet de bestanden in de WinRar in PNG-formaat en uw nieuwe texturen zijn klaar. De bestanden kunnen ook worden gewijzigd met behulp van foto bewerkingsprogramma. Om de helderheid van het beeld te houden, sla het op in 32 bits afbeeldingen. Maak vervolgens de zip-bestanden van die bestanden en uw gewijzigde textures klaar zijn. U kunt ook downloaden textuur packs op het internet gemaakt door kunstenaars, en u kan ook uw creatie voor mensen om het te gebruiken. Naast textuur packs, het wijzigen van de Minecraft skins is ook interessant en heel uitdagend. De huiden zelf in principe verwijzen naar de huid van het personage in verschillende gebieden van het lichaam. Zij kunnen echter ook verwijzen naar de andere structuren in het spel, zoals die in de blokken. Als u het teken wilt de skins te veranderen u bijvoorbeeld

kan dit gemakkelijk doen. Het spel zelf komt al uit met skins standaard personage, maar u kunt altijd te vervangen door de huid die u wenst. In principe zijn er twee manieren om de standaardinstellingen huid te vervangen, die door het gebruik van huid-editors of met behulp van het PNG-bestand van de Minecraft. Vervolgens upload de gewenste afbeelding in PNG-formaat op de profielpagina van het spel en je nieuwe skins zijn klaar.

Door het aanpassen van uw eigen Minecraft texture packs, kunt u nu het spel spelen met behulp van nieuwe textuur die u wilt. Niet alleen nieuwe textuur meer kleur te geven aan het spel zelf, andere textuur is cruciaal in termen van het geven van het spel andere kleur en sfeer in ander tijdstip van de dag en eventueel verschillende seizoenen. Instellen van Minecraft skins ook het spel veel interessanter.