Saturday, January 5, 2013

Zal Fire Vuisten Bereik Tier 1 Status?

Op 25 januari zullen we 3 nieuwe brand attribuut decks te testen tegen de meta. Zij zijn de Fire King monsters, Fire Fist archetype, en Haze Beast archetype. In dit artikel zal ik met betrekking tot de Fire Fist of bekende in de OCG als Fire Star monsters. Het dek zelf is een geheel nieuw concept aan het spel. Alle monsters in het vuur ster dek effecten hebben waar ze kunnen direct spreuk en val kaarten set van het dek naar het veld. Iets dat nog nooit tevoren is gedaan in Yu-Gi-Oh. Nu hoe is dit deck gaat afwegen tegen wind-ups, Hieratics, Inzektors, Chaos Draken en Dino Konijn.

Eerste Match-up is Dino Rabbit vs Fire Fist. Dit spel was vrij frustrerend. Ik ging eerst in deze ronde en ik voelde me de hele wedstrijd was een constante strijd. Ontkennen links en rechts, zo irritant, Laggia sloeg de hel uit me zo veel tijdens het testen. Fire Vuisten zijn machteloos tegen Dino Rabbit, tenzij je tegenstander een moordenaar hand of heb je een gemiddelde gangboord. Dino Konijn heeft het duidelijke voordeel.

Tweede match-up was Fire Vuist vs Hieratics. Ik heb al te veel tijd doorbrengen op dit ene, omdat ik voelde dat vuur vuisten een duidelijk voordeel had. Zolang je ze te stoppen van het gaan uit tijdens de eerste bocht bent u verzekerd van de overwinning. Deze monsters regel de schade Step, Hieratics opgezet voor een grote OTK en als ze cant get over 1 van uw monsters die je vrij veel hebben het spel gezaaid.

Nu deze wedstrijd was moeilijk om een ??duidelijke winnaar en dat was verrassend te plaatsen, omdat ik dacht Wind-ups zou duidelijk op de top. Wind-ups won de meeste van de spellen die ik gespeeld, maar op hetzelfde moment dat ik kon helpen, maar schudden met het feit dat Fire Vuisten waren beter. Zodra ik de kant geest verplettert I gedomineerd Wind-ups. Zodra ze Wind-up haai eff activeren ik verpletterd het en hield hen uit te gaan uit. Dus ik voel me om te komen tot een duidelijke conclusie zou meer tijd en testen. Voor nu hoewel ik Wind-ups bovenop.

Next up is Inzektors. Nu dit dek moorden Fire Vuisten, zo slecht. Het was niet eens grappig. Fire Stars belangrijkste tactiek is het instellen van kaarten van de stapel, die Inzektors geeft zo veel doelen tot pop met hornet. De beste strategie om een ??overwinning tegen Inzektors krijgen zou deal zo veel schade als mogelijk voordat u de horzel en libel, want zodra ze de slag te gaan zullen ze doelen vernietigen de hele dag. Zodra je dat gedaan zo veel schade dat je kunt Shock meester gaan en het beste van hopen lol. Vanaf daar, er is genoeg van het gangboord opties die u kunt gaan in op het dek te verslaan. Meer dan waarschijnlijk al, verliest u die eerste ronde tegen een goede Inzektor speler.

Laatste up match van mijn dek testen was Chaos Dragons. Dit is bijna een nog match-up, maar ik gaf het aan het Vuur Vuisten in het einde. Zij hebben de kracht van de Chaos Dragons gemakkelijk. De belangrijkste focus van chaos draken wordt het frezen van dek tot licht en donker targets te halen en over het aandrijven al je tegenstanders monsters. With Fire Vuist monsters bezitten in de schade stap het vrij veel krijgt over alles wat Chaos Dragons kunnen blussen. Het is echt indrukwekkend het zien van een monster met een base attack van 1800 een grote klopper zoals Red-Eyes Darkness Metal Dragon doden.

Dus eigenlijk is het nog steeds vrij duidelijk dat Fire Vuisten zal vechten om zijn tier one komen 25 januari als het hits van de TCG. Ik kijk ernaar uit om te zien wat creatieve dekken TCG spelers komen met met de Fire Fist archetype. Hier is het dek lijst Ik speelde het dek te testen, het is een OCG stun versie van het dek.

No comments:

Post a Comment