Monday, January 7, 2013

Mijn vriendin is nu een XBOX Widow

Mijn vriendin is nu een XBOX Widow

Ik ben een beetje een gamer voor zo lang als ik me kan herinneren. Ik ben ver terug praten ... terug naar de jaren 80 en een Commodore 64, dat een lange wachttijd die nodig is voor het enkele laden van games uit van een diskette (onthoud die?) of veel erger, van een cassettebandje. In de jaren '90 zou ik dan naar mijn vrienden 'huizen aan de originele Nintendo spelen tot ik een-upped ze met een Super Nintendo, dat ik voor de kerst kreeg van mijn ouders. Die later werd verdrongen door de eerste console die ik ooit gekocht voor mezelf, de felbegeerde Nintendo 64. In het jaar 2000, de wereld overleefde de millenniumbug en de PlayStation 2 werd uitgebracht. Er was gewoon geen manier waarop ik zou kunnen gaan, zonder dat een van die! Dan Microsoft sprong aan boord en begon met de productie van de XBOX dus het was adios PS2. De volgende logische progressie van was er de Xbox 360 ... en dat brengt ons up to date.

Ik had alleen had de Xbox 360 een jaar en een half toen bleek gedoemde tekenen van de gevreesde 'red ring of death'! Voor degenen die niet op de hoogte, die in principe bedoeld uw XBOX is een algemene fout ervaren en dat als het bleek te zijn onherstelbare en buiten de garantieperiode dan bedoeld te zeggen bye-bye om uw gaming console. Helaas, mijn console was een van die gelden als niet waardig van een reparatie. Ik had gespeeld het minder en minder, en net besloten om het pensioen te gaan. Ik heb niet echt een big deal van te maken, ik was meer bezorgd over het bekijken van films op de console dan het spelen van games op het. Trouwens, gezien de tijd en het geld heb ik doorgebracht op de consoles door de jaren heen, het was waarschijnlijk het beste.

Alles ging gewoon geweldig. Ik was druk met werk en ik had ontmoet een geweldige nieuwe meisje dus video games waren echt het laatste wat in mijn gedachten. Ik had een paar vrienden die was begonnen met spelen Battlefield III online en vertelde me dat ik zou moeten krijgen betrokken en een deel van hun peloton. Maar dat was niet genoeg om mijn gedachten te veranderen. Het was niet totdat ik zag een trailer van Skyrim in de bioscoop, dat ik wist dat ik misschien in een beetje moeite. In eerste instantie dacht ik dat het was gewoon een filmtrailer, en toen zag ik het "nu op de Xbox 360" boodschap aan de onderkant van het beeldscherm. Ik was overweldigd! Zelfs mijn vriendin, die naast me zat op dat moment, zei: "Wow, dat ziet er epic". Wat kon ik anders doen, behalve de sprong te wagen en de aankoop van een nieuwe console? Ik ging naar mijn lokale gaming winkel tijdens de week, kocht een Xbox 360, een paar games waaronder Battlefield III en Skyrim, een mooie headset voor chatten met mijn vrienden, en een Xbox Live abonnement. Het was een redelijk groot bundel die kostte me bijna duizend dollar, maar het was absoluut de moeite waard i

t! Of dat dacht ik?

Ik waarschuwde mijn partner dat dit misschien laatste keer dat ze me zou zien voor een paar maanden. Ze dacht dat ik een grapje maakte en op het moment dat ik dacht dat ik was te grapje, maar na enige tijd voorbij, ik eigenlijk begonnen zich zorgen te maken. Ik zou af en toe controleert u de klok die is gelegen op het menu van de console, en ontdek ik had de hele dag niets anders doen dan spelletjes spelen om een ??level omhoog! Ik heb geprobeerd om mezelf ervan te overtuigen dat gerechtvaardigd was, zei ik tegen mezelf, "hey je hard werkt, heb je naar de sportschool uit te werken een beetje deze week, dus moet je niet schuldig voelen over enkele speeltijd." Maar toen ik nagedacht over wat ik zou elders hebben bereikt in dezelfde hoeveelheid tijd en het eigenlijk voelde ik me een beetje depressief. Ik zou kunnen hebben gedaan een beetje meer werk, iets dat ik eigenlijk voor betaald krijg? Ik had kunnen gebruiken de tijd om nieuwe inhoud te produceren voor mijn blog. Maar, daar was ik, met niets om te laten zien voor alles wat tijd, maar sommige Skyrim dragon bones, en een rang van sergeant in Battlefield III.

Afgezien van het feit onproductieve Ik realiseerde me ook dat ik belangrijker dingen te verwaarlozen. Als ik halverwege een nieuw niveau, zou ik vergeten te doen noodzakelijke klusjes dus ik kon op spelen in het spel. Ik zou ook missen op inhalen tijd met mijn vrienden dank aan blijven tot zo laat het spelen van games de avond ervoor, waardoor ik te moe of zonder enig verlangen om overal te gaan. Maar het ergste van alles was ik niet geven van mijn partner de tijd en aandacht die ze verdiende. Ik heb het geluk dat mijn vriendin geniet van het spelen van games ook, terwijl ik vechten Skyrim draken, ze frunnikt rond met haar Sims karakters. Maar ik realiseerde me hoe vreselijk ik had gedragen toen ze had een gunst of iets, kleine dingen zoals het nemen van de prullenbak of het helpen bij het eten of iets, ik zou het spel boven alles plaatsen, zelfs tho ik kon hebt onderbroken op elk gewenst moment.

De oplossing

Met mate, gaming is een geweldige manier om stress te verlichten. Het geeft je de kans om het echte leven achter te laten voor een tijdje en ben de marine, de drakendoder, de held. Er zijn geen deadlines, geen vergaderingen en geen kantoor politiek. De grote sleutelwoord is 'gematigdheid'. Hoeveel tijd in de voorkant van uw games is te veel tijd? Het antwoord daarop hangt af van uw unieke situatie. Als u betrokken bent in een relatie, je dan hoeveel tijd moet besteden gaming moet worden besproken met uw partner. Je moet compromissen te sluiten en te komen tot een oplossing die aanvaardbaar is voor alle betrokkenen. Wat dacht je van het spelen maar een paar keer per week voor een paar uur per keer? Als je spelletjes spelen met je vrienden online, misschien een nacht aangewezen voor games met je vrienden en zorg ervoor dat je partner weet het van tevoren. Uw partner moet begrijpen dat uw spel speeltijd voor u belangrijk is, het helpt je te ontspannen en destress. Maar je kunt nog steeds laten weten dat u de zorg over en te waarderen met een avondje uit af en toe of de uitgaven een

op een tijd met hen.

Voor de meesten van ons het spelen van games is gewoon een hobby, zoals houtbewerking of postzegels verzamelen, maar voor anderen een gaming verslaving kan een ernstig probleem. Hoe weet je of je een gaming verslaafde? Als u reageert met een "ja" op een van de volgende vragen, hebt u mogelijk een groter gaming probleem dan je je realiseert.

Wanneer u geen spelletjes spelen ben je nog steeds na te denken over hen?

Heeft u behoefte aan meer tijd besteden aan het spelen van games op hetzelfde niveau van de voldoening die je gebruikt bereiken vanaf slechts een paar uur?

Het is een uitdaging voor u neer te zetten van de game controller?

Word je opgewonden en geïrriteerd als je niet in staat zijn om spelletjes te spelen?

Lieg je tegen je vrienden en familie over de tijd die je besteedt het spelen van games?

Gelukkig is er hulp beschikbaar. U kunt beginnen door te praten met vrienden en familie, maar als dat niet prettig aanvoelt voor u, zijn er eigenlijk klinieken en centra die hulp vergelijkbaar is met die voor alcohol-of drugsmisbruik aan te bieden. Vele malen, het spelen van games is gewoon een manier om te voorkomen dat het omgaan en het omgaan met andere problemen.

No comments:

Post a Comment