Monday, January 7, 2013

Donkey Kong, de redenen achter zijn populariteit

Donkey Kong, de redenen achter zijn populariteit

Dateert uit 1980, Donkey Kong was en is nog steeds een populair videospel. De video game wordt uitgegaan van slechts een paar personages, waaronder de gorilla, een loodgieter en een ontvoerd blonde. Daarnaast zijn er meerdere vaten dat een deel van de kern van het spel vormen. Het spel was release van Nintendo in 1981 te reageren op de arcade rage die had gegrepen dan de markt. In tegenstelling tot de games dan waar het perceel was meer van hetzelfde, Donkey Kong bood iets nieuws toen het werd ingevoerd. De normale 'me schieten, schiet ik je' pad was er een die het gekozen niet te nemen. Het spel bood een goed doordacht van verhaallijn dat maakte het interessant en pakkend. De jump-man, die de gaming held, heeft een verplichting tot het redden van een dame uit een gigantische aap die bekend staat als Donkey Kong. Later, de held en de aap kwam te zijn de leiding Nintendo-personages. Een aantal variaties van het spel vrijgegeven. Echter, het spelen van het duurde een algemene oriëntatie.

Het spelen van het spel

Kortom, het spel leent veel van zijn oorspronkelijke vorm.

Ten eerste, de speler, die toevallig ook de held, begint aan de onderkant van een gebouw. Het is op de top van dit gebouw, dat de gorilla opgestegen. De speler zal naar verwachting oplopen tot waar Paulina wordt gehouden door de gorilla. In het algemeen, kan de speler naar links en rechts, stijgen en dalen van een ladder, spring over de obstakels vat als Donkey Kong gooit ze naar hem / haar of als alternatief met een hamer om de obstakels crashen. De willekeurigheid van deze vaten houdt de spanning hoog en als zodanig maakt het spel heel interessant. Wanneer de speler krijgt om de boven-en redt het meisje, het eerste niveau van het spel wordt beschouwd als compleet.

Ten tweede, het tweede niveau wordt geopend wanneer de gorilla weer rukt het meisje van de speler. In het algemeen, het tweede niveau is veel meer uitdaging dan het tweede niveau. Als de speler vordert van het ene niveau naar het andere, doet de complexiteit van het spel opkomst en dus waardoor het steeds moeilijker.

Tijdens het spelen, de speler heeft opties om items voor Paulina en als zodanig verdienen extra punten halen. In het algemeen, het soort niveau progressie en sequentiële aanpak in het spel maakt het niet alleen interessant, maar ook verslavend. In essentie, kan dit worden gezegd dat de belangrijkste reden achter het spel succes binnen de video gaming markt.

No comments:

Post a Comment