Grand Theft Auto 4, bij de lancering in 2009, creëerde een hysterie onder fans en critici; verbazingwekkende verkoop culmineerde in twee uitbreidingspakketten plus universele toejuiching aangemaakt records op Meta criticus site, met professionele recensenten prees haar filmische kwaliteit en ernstige gameplay en vergevingsgezind kleine deksel systeem kwesties. Nieuwe functies zoals mobiele telefoons, cabine-systeem, en plot beslissingen gegeven aan spelers werden geprezen voor hun inventiviteit door iedereen. Maar na een paar maanden van de release, gamers hun ongenoegen geuit op uitputtende het spel de natuur en wordt afgesloten met de kern spel en een aantal mini-games, alles wat overbleef was schieten duiven werden een zware taak, omdat deze geanimeerde vogels zich in hoekjes en de hoeken van hoogbouw, winkelcentra instellingen en industriële sites. Hoewel het was leuk om bloedbad mensen omdat ze gegoten liters bloed en gaf ook realistische reacties, dat ook werd eentonig. Het was ingenieus van Rock-ster tot twee uitbreidingen (ik heb niet gespeeld die) in te voeren uit te breiden
het spel erfenis.
Na enige tijd kwam in Saints Row 2, een explosieve spel dat enorm leuk aangeboden aan gamers en werd vooral geprezen door critici en kijkers voor zijn lange levensduur-het spel was niet een doorbraak door Take Two, maar een betere follow-up van zijn voorganger. Er waren enkele Grouches die veroordeeld zijn vulgariteit en perversie, maar de meeste vond het een heerlijk alternatief voor Grand Theft Auto 4. Het spel heeft u als lid van de heiligen, werden de leden van de onderwereld die de stad regeerde een keer, maar onttroond door rivaliserende groepen en Ultor magnaten, die vecht zijn weg terug naar de top door het uitvoeren van rivaliserende leden van de groep en het vastleggen van hun grondgebied. Maar deze zijn zo veel afleiding en activiteiten die komen langs die het maakt het spel enorm in omvang, verzekeringsfraude, baanbrekende, vechten, VIP uitsmijters, ho-ing, enz. .. Noem maar op, het is er!
Het is al bijna 2 jaar na hun vrijlating, maar de games zijn uitgebracht een effect, vooral Grand Theft Auto 4, wat resulteerde in een groot aantal game-ontwikkelaars richten op de kernactiviteiten verhaallijn, graphics en de 'Surprise Me!' in plaats van de typische 'fun' die meestal men verwacht. Uncharted 3, Red Dead Redemption, Heavy Rain enz. zijn enkele voorbeelden. Saints Row ontwikkelaars onveranderd zijn gebleven hoewel, ze nog steeds kiezen voor belachelijk plezier. En wat doen wij, als gamers willen? Een baanbrekend product of een leuke product?
Ik ben momenteel Saints Row 2 te spelen - weet het dat het onjuist is, de graphics, hoewel bekwaam, zijn wankel, de personages diepgang missen, het grootste deel van de missies noch buitensporig veel schieten, de mobiele telefoon in het spel is grondig nutteloos, sommige voertuigen zijn pijnlijk om te rijden, een aantal activiteiten krijgen repetitieve etc. En ook al heb ik net het spel gespeeld een tijdje geleden, ik kan me niet herinneren mijn karakter de naam. Maar ik denk dat het spel is gemaakt voor de gewone man, de mensen die niet kritisch alles, maar wil gewoon iets dat verslaafden hen. Dat is waarom mensen hielden films zoals Fast and the Furious (heb het niet gezien), Final Destination (haatte het), ze vermaken zonder dat er veel impact. Saints Row 2 is niet gebruikelijk, in feite, het is een geweldig spel, maar het werd gemaakt rekening houdend met de behoeften van de gemeenschappelijke gamers. En de formule werkte goed.
Grand Theft Auto 4, Uncharted 3, Red Dead Redemption, Lanoire en Heavy Rain zijn monster spellen - zoals Daniel Day-Lewis, komen ze niet vaak, maar als ze dat doen, jongen ze de wereld door een storm. De moeilijkheid in deze spellen is vrij laag, tenzij men speelt Uncharted 3 op breken staat, en de games, met uitzondering van de Grand Theft Auto -4 en Uncharted 3, neem niet veel tijd in beslag nemen. Ook de spellen trage start, met gemakkelijke missies - Heavy Rain daadwerkelijk begint met u te helpen het karakter aankleden voor werk, is Red Dead Redemption ben je geneigd de boerderij. Maar ze zijn een klasse apart de rest, omdat ze je door de reis van het personage zonder toevoeging van overbodige risico dat afdwalen van de belangrijkste plot van het spel. Roger Ebert kan intrekken zijn verklaring dat "Video games nooit kan kunst zijn" als hij speelt spelletjes als deze.
Wat doen gamers ondersteuning - baanbrekende, inventieve games die normen van gameplay opnieuw te definiëren of gewoon spelletjes vermakelijk met een hoge replay waarde?
No comments:
Post a Comment